Ibland så… aka V86, en efterhandare – 13/9

Varit på resande fot och igår kväll unnade jag mig en räkmacka och en pilsner när man satt mol allena i hotellbaren och pluggade på veckans V75. Spelar inte V86 jätteofta, men ibland faller ju andan på när man ögnar igenom startlistan. Denna kväll gjorde jag just detta, kikade igenom även V86:ans startlistor och så’nt är ju alltid farligt…

Omgången såg inte jättesvår ut på förhand och med lite kosing på kontot sedan sjuan satt på V75 i lördags gjorde jag ett lite större system, för att vara undertecknad, med delar av vinstpengarna från den gångna helgen. Systemet ifråga hade inte någon större potential till monsterutdelning, även om det månne kunnat bli något bättre än det blev, men jag klagar inte.

Pengar in, är alltid välkommet…

Blir väl till att ta ut några kronor och sedan återinvestera delar till kommande V75.

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

