V75 Färjestad 21/1

Trav i Karlstad och vi bjuds på strålande sol från en klarblå himmel. Frågan är väl bara var solen står när klockan närmar sig spelstopp och tillika start för V75-1? Hål i huv’et med nuvarande starttider på V75. Likväl, jag var inte överdrivet förtjust i 14.30 heller, tycker 15.00 vore det optimala, men alla tycker vi ju olika.

Nåväl, förra helgen blev junior magsjuk så jag hann inte greppa penseln, nya tag idag.

Sedan jag mailade systemet i fredagskväll har det tillkommit några strykningar, men det är ju som det är, bara att gilla läget…

Guldgrävar’n tippas åt Matöppet – klicka för större version!
v75_170121_farjestad_guldgravaren

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Färjestad 21/1

  1. Vinnarskalle skriver:

    För egen del har jag ”målarsemester” på minst 5 år… Men lycka till med både målande och travlir! 🙂

    • Det där med semester låter som ljuv musik i mina öron. Men jag är rädd för att det blir lite av den varan när det kommer till just målandet, i flera år framöver. Har massor kvar, såväl ut som invändigt att ta tag i…

      Tack för lyckönskningen, sent omsider. Hoppas det gick bättre för dig än för mig, ska strax in och kika. Har varit lite körigt senaste tiden och till helgen blir det inte annorlunda, varför jag nödgas lägga upp lördagens spel redan ikväll.

Kommentera

