V75 Jägersro 3/12

I onsdags gjorde jag ett spontanspel på 92:- till V86, men tyvärr föll jag på Troels i ett av loppen, då hans kuse satte nosen först. Hade ekipaget som andrareserv, men vad hjälper väl det? Blev strax under tusenlappen tillbaka  i tröstpengar och vi investerar dem i dagens V75-omgång på Jägersro

Tippar i sedvanlig ordning andelsspelet Guldgrävar’n till Matöppet samt några spel vid sidan om. Tankarna får ni utläsa ur systemen denna gång men ska jag nämna något måste jag säga att Beppe Am med Örjan är dagens roligaste spel. Torskar Untersteiner med Isor Håleryd tycker jag Beppe Am är väldigt tidig. Likaså i V75-7, tar man flera får man inte sitta utan Spring Erom.

Guldgrävar’n – klicka för större bild
v75_161203_guldgravaren

Eget – klicka för större bild
v75_161203_eget

Vinnarspel samt microsystem
v75_161203_eget_litet_vinnare

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Jägersro 3/12

  1. Vinnarskalle skriver:

    Spännande första-häst i sista avdelningen. Har du inte lirat Vinnare på den? Lycka till idag! 🙂

    • Tack och tack detsamma! Nej, jag slarvade lite med rankingen i sista. Det är väl inte den jag tror mest på, även om jag tror den kan skrälla, borde flyttat om kusarna i sista lite mer, för att ranken skulle stämma. Tycker sista är ett getingbo och Nahar vet man ju aldrig var man har. Hoppas på Spring Erom i sista, men det blev dock bara ett vinnarspel denna gång och då i sjätte.

Kommentera

