Underspelad Part Nan Angelen

…tyckte jag nog, att han var. Satt och klurade på lördagens V75-omgång och tillika andelsspel, då jag tog ett break och snabbt ögnade igenom startlistorna för onsdagens V86:a. Finner då till min förtjusning Part Nan Angelen, som startar i V86-7 med Takter i sulkyn. Ekipaget klart undervärderat och då jag lägger vinnarspelet står kusen i 15 gånger pengarna…

part_nan_angelen_takter

Jag glor inte på loppen live, utan kikar på sjunde löpet lite senare. Det visar sig sedermera att det blivit lite mer spel, men får åtminstone tio gånger pengarna tillbaka. Tackar! Nu fortsätter vi förkovra oss med fokus på lördagens V75:a. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

