Efterhandare – Vinnarspel – V75 Jägersro 26/7

Var in i det längsta tveksam till om jag skulle spela tisdagens omgång då startlistorna såg måttligt roliga ut på förhand, i mitt tycke. Slängde dock ett getöga på dem igen en kvart efter att vi kommit hem från dagens shopping-runda i Skövde, sent på eftermiddagen. Blev emellertid inget bloggande om omgången då jag inte kände mig särdeles påläst i förväg. Slängde iväg ett spontansystem som tyvärr bara gav några femmor och några hundringar tillbaka.

Hade emellertid fastnat för 4 Unica Gio i V75-3, rejält spelvärd med strax över 70 i odds, som jag tänkte lira vinnare på. Brukar lira någon hundring eller två när jag lirar vinnare, men denna gång fanns det bara en tjuga kvar på kontot då jag tog ut en klump med kosing efter senaste vinsten häromdagen. Var precis på väg ut för en cykeltur så jag orkade inte logga på internetbanken och göra en överföring, nöjde mig sålunda med tidigare nämnda tjuga.

Tillbaks efter kvällens hojrunda parkerade man ändan framför ATG Play, där fick man för att man var lat…

Vinnare_Unica_Gio

Nåja, skaplig ROI igen. Hoppas det blir tredje gången gillt på lite större belopp på lördag. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

