V75 Åby 14/5

Jag vet inte hur ni inledde förmiddagen, men själv gick jag upp okristligt tidigt (för att vara undertecknad en ledig lördag, för många var det sannolikt blott sen eftermiddag) för att ta på mig fjoll-lycra-byxorna, bege mig ut i naggande goda +3C och isande småspik som regnade från himlen. Cyklade sedermera över Varvsberget i riktning mot Falköping.

Gjorde sedan affär med Janne som driver Racerdepån och högst möjligt är en av Sveriges bästa cykelaffärer. Gjorde mig av med min MTB och väntar nu inom kort en kolfiber-racer istället. (H)julafton nästa helg…?

Just därför vore det alldeles ypperligt om sjuan sitter denna lördag, så slipper man äta blott tonfisk resten av sommaren… 🙂

Guldgrävar’n tippas åt Matöppet – klicka på bilden för större version!
V75_160514_Åby_Guldgrävaren

Känner mig så nöjd med systemet att det blir inga andra vid sidan om denna gång. Är väl främst Alkalizer Am i första som jag gärna haft med också, men är i övrigt skapligt nöjd med systemramen. Är några enstaka kusar jag är rädd för, men det blev något vinnarspel istället som komplettering. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Åby 14/5

  1. Vinnarskalle skriver:

    Lycka till idag! Såg att vi bägge två lyckats vaska fram skrällen 4 Tosca Victory i första avdelningen. Vore kul om den fick sätta nosen först! 🙂

Kommentera

