V75 Bollnäs 20/2

Vill man vara på plats för att beskåda V75 denna helg får man bege sig till Bollnäs, själv tänker jag glo hemma i TV-soffan. Eller, nä, fel av mig, sedan man började med senare sändning har jag nog faktiskt inte glott på V75 på dumburken en enda gång, jag brukar smyga bort till datorn framåt kvällningen och se loppen på ATG Play istället.

Man tror och hoppas alltid man ska vinna, men denna gång hyser jag lite större förhoppningar för andelsspelet där jag är riktigt nöjd med hur det gestaltar sig. Har därför köpt två egna andelar denna vecka, en fler än vanligt. Visst, skulle kunna nöja sig så, men jag vill alltid sitta med ett backup-system som spelar emot det andra. Så även denna lördag. Precis som Ivar har jag sällan lyckats få till det med ett spiklöst, men jag gör ett nytt försök denna gång, väl medveten om att utformningen på det spiklösa systemet näppeligen är särdeles streckekonomiskt denna gång.

Har en dag kvar på jokersystemet och går i valet och kvalet. Är så otroligt nöjd med hur det har varit att jobba med, men är ofantligt missnöjd över att de tänker lämna den ”lokalbaserade” klienten för att gå över till en ”moln-version”. Tillika passar man på att höja priset från tidigare 500 – 600 kr upp till cirkus tusenlappen, per år,  i samband med att man ska månadsbetala. Time will Tell, angående hur jag ska göra, men tycker det är trist att man inte låter kunder få välja upplägg och hoppas man låter PC-versionen leva kvar, sida vid sida med den molnbaserade versionen.

Guldgrävar’n tippas åt Matöppet – klicka för större version!
V75-160220-Bollnäs-Guldgrävaren-Matöppet
Eget spiklöst jokersystem/reducerat – klicka för större version!
V75-160220-Bollnäs-eget-joker
Vinnare samt raket
V75-160220-raketen

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

