Idag sätter jag nog aldrig sjuan – V75

Med facit i hand, idag sätter jag nog aldrig sjuan, hur jag än gör. Hästen som känns mest avlägsen är 5 Neon Face med Tobbe i V75-4. Har ekipaget rankat som åtta och visst händer det att man lirar såväl åtta, tio som samtliga hästar i ett löp. Här, hade jag nog dock aldrig tagit så många hästar.

Vad var bra då? Jo, på mitt egna hade jag med 7 Augustus F. på blott två hästar, en kuse jag jagat länge. Grämer mig lite i efterhand över att jag inte lirade vinnare och raket, som jag först tänkt, men nu blev det inte så och det är ingen idé att gråta ut i efterhand.

6 Spring Erom har jag med på andelslappen och hade jag haft kulor nog att spika min idé i första, hade jag månne haft med Spring Erom även på min egna lapp. Men, hur som, som sagt, sjuan hade jag aldrig satt ändå, då jag har mycket svårt att se hur jag ska få med Neon Face. Grattis till alla som satte sjuan, själv får jag nöja mig med några femmor, kavla upp ärmarna och försöka lite hårdare nästa vecka.

V75-160213-femrätt

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

