V75 26/12 Solvalla

Man hade ju kunnat hoppas att när man väl gick lite hårdare in med degen förra gången på V75, att det också betalade av sig, men Murphy ville annorlunda. Nu blev det iofs ett gäng femmor, så jag plussade likväl, om än bara någon hundring.

Med det sagt, skottar in hela högen på nytt, då det ser ut som en skaplig omgång, såväl sportsligt som spelmässigt och hoppas då på lite bättre återbäring denna gång.

Har inte ro till att vänta med egna systemen tills imorgon, även om jag vet att jag borde, för att invänta sena strykningar etc. Nåväl, kör denna vecka tre system: Dels tippar jag Guldgrävar’n åt Matöppet, dels kör jag ett eget större jokersystem, ett mindre matematiskt samt ett vinnarspel. Då jag ämnar ägna kvällen åt antingen att luta mig bakåt med en trevlig rom, läppja densamma samtidigt som jag lyssnar på lite skön musik, alternativt lira lite BF3, blir det inget tjatter om kusarna. Ni får helt enkelt se på respektive system, för att utröna tankegångarna. Guldgrävar’n mailade jag till butiken i torsdags, övriga spel har jag lagt nu på fredagskvällen.

Guldgrävar’n – Klicka på bilden för större version!
V75-151226-Matöppet-Guldgrävaren

Eget jokersystem – Klicka på bilden för större version!
V75-151226-eget-joker

Eget matematiskt samt vinnarspel
V75-151226-eget-vinnare

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

