V75 Mantorp 19/12

Vi återinvesterar lite av vinsten från veckans V86 i lördagens V75-omgång på Mantorps travbana.  På gott och ont har en del av mina tidiga streck i veckan ”bekräftats” i positiva ordalag från diverse håll nu under fredagen. Gott, så tillvida att jag förhoppningsvis är rätt ute. Ont, så tillvida att de får fler streck på sig…

Nåväl, imorgon vankas det bio för första gången på bra länge då frugan samt undertecknad ska gå på nya Star Wars-filmen och sålunda får farmor och farfar agera barnvakt.

Just nu ska jag dessutom förlusta mig med lite rom och lira BF3, så det blir inga utläggningar om omgången, utan jag postar blott systemen. Cheers!

Guldgrävar’n  – andelsspel tippas åt Matöppet – klicka för större version
V75_151219-Mantorp-Matöppet-Guldgrävaren
Eget matematiskt – klicka på bilden för större version
V75_151219-Mantorp-eget
Eget matematiskt samt DD
V75_151219-Mantorp-liteteget-DD

Nu kör vi! May the force be with you! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

