Ständigt denna vess… Goop! – V86

Hade inte tänkt lira V86, men på lunchen hade jag några minuter över och slängde ihop ett system på mobilen. Väntade dock tills jag kom hem, då jag sedan lämnade in systemet på Matöppet. Köpte även en andel i ett av deras system, dock ej undertecknad som tippare denna gång.

Men, väl hemkommen började det gnaga i mig, jag tycker inte om att bara ha med ett eget system till V75/V86, så jag tömde ATG-kontot då jag hade styvt 90 pesetas kvar där och slängde in två små kompletterande system emot.

Andelsspelet hade inte flaxet med sig och på mitt ”lunchsystem” flög jag i tredje. Gick bäst på de små systemen och det såg onekligen bra ut med Augustus F. i ledningen runt om i V86-8 och när sista kurvan kom var 4, 5 och 6 i ledning, samtliga dessa hade jag på ena lappen med sju rätt so far och på den andra med sju rätt hade jag Augustus F. som spik. Skulle det bära hela vägen nu? Visst, var inga stora pengar på gång, men väl lite extra julkulor, månne…

Icke då! Ständigt denna vessla! Jag menar Goop! Nog tusan kommer han på upploppet och vinner med drygt en längd.

V86-151216

Jaja, lite tröstpengar tillbaka, vilka vi månne omsätter på lördagens V75:a… …eller månne en Plantation Le Reunion till… Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

