V75 Solvalla 14/11

Normalt kommer det väldigt mycket bra och nyttig info från alla möjliga håll under fredagen, men denna vecka har jag valt att lägga alla spelen tidigt. Andelsspelet mailades i sedvanlig ordning under torsdagskvällen till butiken och mitt egna ”back-up-lir” lirade jag redan efter jobbet på fredagen, när jag besökte Matöppet för att hämta min andel. Slängde då in ett eget matematiskt och nu tömde jag ATG-kontot  alldeles nyss och la även in ett micro-system som går emot Nuncio, that’s it. Det sistnämnda ligger dock inte med i bloggen, var egentligen inte tänkt att läggas alls…

Omgången som sådan kan mycket väl vara en sådan där utdelningen blir rekordlåg och man i efterhand svär över att man ens spelade. Samtidigt, det räcker att någon eller några favoriter faller för att det ska bli bra betalt.

Andelsspelet bygger på att Juul sätter dit sin kuse i första och att Nuncio plockar vinsten i sitt löp. Kan man sedan få in två, tre kantbollar, kan det bli skapligt betalt. Här vill det dock till att Delicious torskar och kanske också helst också även Sauveur i sista. Emellertid klappar hjärtat för Sauveur, men plånboken för kantbollarna…

På det egna systemet vill det till att träffa minst två tokskrällar, med tanke på att jag spikat tre stora favoriter.

Lägger in såväl ranken som kvittona. Dvs, Guldgrävarn är med såväl på rank som kvitto.

V75-151114-Solvalla-Matöppet

V75-151114-Solvalla-Matöppet-o-Eget

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

