V75 Bergsåker 31/10

Dags för V75-cirkusen att ånyo gästa den nordligare delen av landet, Bergsåker närmare bestämt. I sedvanlig ordning mailades andelsspelet till butiken redan i torsdagskväll och även mina övriga egna spel var jag tidig med. I vanliga fall vill man lämna in så nära spelstopp som möjligt, men igår kände jag att jag vill göra klart och glömma travet för att istället mysa med familjen. Sålunda lämnade jag under fredagskvällen också in ett eget matematiskt samt ett mindre reducerat jokersystem. Ja, jag har några månader kvar på min joker-prenumeration, men den kommer tyvärr inte förnyas pga dumheten i att man övergår till online-baserat samt passar på att höja prislappen rejält…

Tippar som sagt tre system denna lördag:

Andelsspelet Guldgrävaren + eget matematiskt
V75_151031_Bergsåker_Guldgrävaren_eget

Eget jokersystem
V75_151031_Bergsåker_eget_joker

 

(Klicka på jokersystemet för större version.)

Blir kortfattat idag och enkom presentation av systemen. Lycka till allesammans! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

