Dagens spel V75 Örebro 17/10

Kör tre spel idag, dels andelsspelet jag tippar åt Matöppet, fastän jag tydligen denna vecka tippar under pseudonym (?) och annat namn. 🙂

Vidare kör jag två egna matematiska system.

Klicka på bilderna för större version!

Andelsspel tippat åt Matöppet

V75_151017-Örebro_MatöppetEget matematiskt med kvittoknas
V75-eget-knaskvitto_151017Gällande ovanstående system har jag varit i kontakt med Sara på ATG och tydligen ska det vara ok. Det hoppas jag verkligen, om detta nu skulle visa sig vara vinnande. Det är alltså ett filinlämnat system, fast bara på en kupong. Något som normalt inte brukar vara några problem, men denna gång får man inte fram hästarna när man trycker på visa kvitto. Dock är ju pengarna dragna och spelet registrerat, så vi får hoppas Sara har rätt…

Litet eget matematiskt
V75-151017-litet

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

