Nu drar andelsspelet igång igen! – V75

Flög på andrareserven i första med Jeppe samt förstareserven med Ingves i sista i lördags. Nåja, nya krafter, nya tag i gnällbältet till helgen…

Har just fått klartecken från Matöppet, efter sommaruppehållet, att undertecknad fortsätter med andelsspel till V75. Dock med den lilla skillnaden att jag hädanefter väljer att köra matematiskt istället för att lämna in reducerade system. Iofs, de reducerade jag har gjort är inget avancerat utan oftast blott en av tre, men för enkel- och snabbhetens skull kör vi nu matematiskt, då jag inte ämnar fortsätta betala för Jokersystemet framöver. Trist då jag varit mycket nöjd med programmet, det har alla funktioner jag önskar, men då man övergår till moln-/online-baserat samt ökar på prislappen rejält, väljer jag att rösta med plånboken och avstå köp. Skulle som sagt kunna köra reducerat ändå, men vi provar matematiskt en tid framöver.

På lördag ska kosingen håvas in! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

