V64 23/2 Mantorp

Sällan jag lirar V64, men jag ögnade igenom startlistorna och blev sugen på att köra ett litet system. Hade egentligen tänkt viga kvällen åt poker, vilket det blir, men vi kompletterar med ett litet spontansystem till Mantorps V64-omgång. Systemet är matematiskt, men jag postar systemramen från jokersystemet, för att enklast visa min rank. Denna skiljer sig väl inget från insatsprocenten denna gång, med den skillnaden att jag väljer bort Winchester Bay. Vann förvisso senast, men känns som man måste välja bort en av kvällens två +50-procentare (om det nu ska ge något) och i första tror jag bara Mr Pellegrino vinner. Ser Gassman’s Evert som ett mer intressant streck i V64-4 och månne är Tortens Prince ett kul andrastreck.

V64-150223-Mantorp

Nu kör vi! Enjoy!

 

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

