V75 26/12 Solvalla

V75-141226-egetÄr väl egentligen mätt på V75 och tycker det är högst tillräckligt och optimalt med en omgång per vecka. Dock, idag är sporten så fin, kusligt fina hästar i näst intill varje lopp, så vi slänger in ett matematiskt system.

Efter denna omgång nöjer jag mig nog med trav för veckan. Visst, vinner jag storkovan kanske jag bemödar mig med att kolla startlistorna för söndagen, i annat fall kan ATG stoppa tredje omgången, på sju dagar, där solen inte skiner…

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 26/12 Solvalla

  1. Vinnarskalle skriver:

    Ser att vi tänkt lite olika, men kul att vi båda ”nosat” fram 2 Aisle Stand (5%) och 9 Willmore Trot (7%). Lycka till idag! 🙂

    • Stort tack och tack detsamma. Ja, med lite mindre system måste vi försöka hitta skrällarna. Sju rätt i sig är ju ointressant om det inte ger lite pengar. Kul att vi båda tror på nämnda kusar, hoppas de sätter dit nosen först.

Kommentera

