V86 15/10

Svårt att stanna utanför en omgång som denna. Kör några egna system för sakens skull. Hyser väl inga större förhoppningar om att vara med om det blir toksvårt, men omgången ser inte ut att hamna i det facket.

Kör ett eget jokersystem och lite smålappar emot. Skräll i rätt lopp, så kanske man kan få en slant tillbaks…

(Klicka på bilden för större version!)

V86-141015-eget-joker

 

V86-141015-eget-emot

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V86 15/10

  1. Raspberrybranch skriver:

    Ja, V75 har börjat bli en tjatig följetong med framkrystade extra omgångar högt och lågt. Förut spelade jag ungefär för samma summa cirka 400-600 varje omgång, sista året jokersystem efter din inrådan:) Spetsade med V7 när det var jackpott. Nu finns inte V7 längre men desto fler V75 omgångar även 2015….

    För tillfället försöker jag vårda intresset och deltar med små matematiska system på lördagar och lite tyngre jokersystem på V75 eller V86 när det är jackpott. Extra V75 omgångar eller vanliga V86 omgångar avstår jag helt från, för att kunna behålla den där känslan som vi ”invigda” har svårt att beskriva för ”utomstående”.

    Vad tror du om V86 nästa år, blir det V76 eller en extra omgång V75 på onsdagar??

    Svår omgång på min hemmabana imorgon, kanske man ska singla Zonguldak för att lilla systemet ska ha någon utväxling, lycka till!

    • Jag är kluven till V86. Egentligen är det ett bra spel, men ska man spela det seriöst, då har man ju inte råd med V75, såvida man inte sätter en större vinst först.

      V86 är ypperligt, men kräver en större budget att lira för och just därför är många spelare lite less, kan jag tänka mig.

      Samtidigt kan det ju ge skapligt betalt utan att vara toksvårt, just för att det extra loppet är ganska avgörande.

      Jag hoppas verkligen inte man låter V86 förändras och bli V75 som stående inslag på onsdagar. Däremot kan jag absolut tänka mig att V76 på onsdagar vore ett intresant alternativ.

      Möjligen ska V86 vara kvar, men, man måste då se till att samtliga lopp går på en och samma bana, så man får tillbaka publiken till banan. Att man sedan rationaliserar mellan loppen, så väntetiden blir kortare (relativt hur det var pre-Express), vore så klart önskvärt.

Kommentera

