Två sjuor till i statistiken

Självklart är man glad för att ha sju rätt, särskilt när det är två sjuor, en på såväl andelssystemet som på det matematiska. Men, utan att vilja låta ”stor på det”, så är det ju inte för att vinna två lakan som vi spelar…

sju-ratt-v75-140906-guldgravaren-joker

sju-ratt-v75-140906-eget

Nåväl, nytt andelsspel nästa lördag, men innan dess är det extra V75 imorgon. Å ena sidan är jag lite less på dessa extra-omgångar, men vi bjuds på fin travsport, så morgondagen kan man nog inte hoppa. Återkommer med inlägg i bloggen om det blir spel.

Åtta sjuor på V75 än så länge i år. Självfallet siktar jag på +10 innan året är över. Men, med det sagt. Många sjuor är i sig inte ett självändamål, då det är kosingen vi vill åt. Jag byter så klart gärna ut allihop av dem mot en enda på året som i sin tur betalar miljonutdelning. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Två sjuor till i statistiken

  1. Vinnarskalle skriver:

    Grattis till ännu en sjua! Tyvärr fick jag nöja mig med sex rätt då min chansspik i lärlingsloppet inte levererade som tänkt. Nåväl, nu får vi ladda för morgondagen…

Kommentera

