V75 Dannero 9/8

Slutar någon timma tidigare från jobbet för att åka hem och måla. Hinner vara hemma i en halvtimme, sedan kommer regnet. Ridå…

Har istället fördrivit lediga tiden med att åka till tippen och slänga skräp samt lämnat in andelsspelet osedvanligt tidigt.  Är mentalt slut idag och kör därför en quick ‘n’ ugly:

Guldgrävar’n tippas åt Isabelles Spelbutik – reducerat jokersystem – 8 andelar
(Klicka på bilden för större version!)
v75-140809-Dannero-Guldgrävaren-jokerSoft reducering denna gång, endast 49 %. Utgångskrav minst en av fyra. Soft var ordet…

Är helt slut idag, varför jag nöjer mig så här och önskar Er alla en trevlig helg. Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till V75 Dannero 9/8

  1. Raspberrybranch skriver:

    Lycka till idag och återhämta dig soft i helgen. Semestrar en vecka till innan jag tänder pannlampan och och börjar gruvskiftet:)

    • Tack du och stort lycka till själv. Hoppas du får en bra sista semestervecka. Själv hade jag tänkt fortsätta måla idag, men jag tror jag tar en raincheck och vilar istället. Blir till att ta fram penseln imorgon. Känner mig helt slut, skulle kunna sova hela dagen…

  2. Vinnarskalle skriver:

    Även undertecknad borde ha fattat penseln idag, men efter en första arbetsvecka kändes det mer prioriterat att ta det lugnt… Systemet ser sunt ut och kan ge fina pengar om kantbollarna sitter! Lycka till idag! Härlig låt du bjöd på, förresten! 😉

    • Tack du, synd att det sket sig. Fel spik och istället vann förstareserven. Tillika fick vi inte in någon utgång. Eländes elände, men det kommer en ny chans på lördag! 😉 Ja, visst var den helskön?!? 🙂

Kommentera

