V75 Årjäng 12/7

En omgång där man kan ”måla på” då den på förhand ser klurig ut. Givna förstahästar finnes, men lika självklara spikar är mer svårfunna.

Måla på ja? I onsdags och torsdags befann jag mig utomhus och målade större delen av de ljusa timmarna. Tog dock ett break igår då damen, svåger och svägerska samt undertecknad åkte till ett solgnistrande Axevalla för en bit mat, lite socialt samkväm samt som grädde på moset V64.

Idag är det återigen dags för att greppa målarpenseln och bege sig ut i det fria, så jag nöjer mig med att posta systemen: Dels andelsspelet åt Isabelles Spelbutik, dels ett eget litet jokersystem samt ett matematiskt. På andelsspelet har jag syndat och tagit alla förutom en kuse i sista avdelningen. Ibland har nöden ingen lag… Here goes:

Guldgrävar’n tippas åt Isabelles Spelbutik – åtta andelar – reducerat jokersystem
(Klicka på bilden för större version!)
v75-140712-årjäng-joker-guldgrävarenUtgångskrav: Minst en av tre, ni ser vilka på systemstrecken.

Eget jokersystem
v75-140712-årjäng-egetUtgångskrav: Minst två av fem, fördelade på fyra lopp.

Jokersystemen ovan gjordes igår, men idag före jag går ut och målar vidare slängde jag även in ett litet matematiskt, nedan. Inte så streckekonomiskt ”rätt”, men so mote it be…

Matematiskt chanssystem
v75-140712-årjäng-eget-matematiskt

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Årjäng 12/7

  1. Vinnarskalle skriver:

    Håller med om att omgången ser svår ut men dina system ser vassa ut! Jaså, du målar på för fullt? Har själv inte kommit igång ännu, men det börjar bli dags! Lycka till idag! 🙂

Kommentera

