Sju rätt, back to back? V75 Halmstad 5/7

Ska vi sätta sjuan andra lördagen på raken? Ja, tack! Förhoppningen är givetvis denna, men med lite fler nuffror i prissumman…

Nu har jag förvisso semester, så man torde tycka att man har all tid i världen. Lik förbaskat, tiden räcker inte riktigt till. Det ska fejas och donas i trädgården och hus, garage etc ska målas. Det är sålunda tämligen dålig timing att det regnar i stort sett varenda dag, med få undantag. Börjar känna mig stressad…

Med det sagt: Nu under sommaren kommer jag givetvis posta system varje lördag, men vissa veckor kommer tipsen att utebli helt, pga en hel skock olika anledningar, exemplen ovan är bara några ur en strid ström av ting som ”borde göras”, före man ånyo vankar mot grottekvarnen…

Hoppas dock kunna erbjuda några läsbara alster under sommarveckorna. För övrigt, Guldgrävar’n körs som reducerat system en tid framöver.

Guldgrävar’n tippas åt Isabelles Spelbutik – reducerat jokersystem – 8 andelar
(Klicka på bilden för större version!)
v75-140705-halmstad-joker-guldgrävarenUtgångar: 1 av 3: V75-2: 1 Quick Fix, V75-3: 1 Air Frame & V75-5: 1 Queen Conch.

Två egna chans-system
v75-140705-halmstad-chans

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sju rätt, back to back? V75 Halmstad 5/7

  1. Vinnarskalle skriver:

    Sent inkommen efter en heldag utomhus, bl a tagit bort getingbon. Jag vann, getingarna förlorade! 🙂
    Hoppas det gick bra på travet, själv ska jag se sammandraget nu…

    • Tack, har själv varit bortrest på kalas idag, så jag fick också kolla efterhand. Vet hur det är med getingbona, har vinden full, borde ta bort dem och sätta upp nät….

      Hoppas det gick bättre för dig än för mig på travet idag. Vi satt med sex rätt efter sex lopp, men tyvärr tror jag sjuan försvann när Svanstedts kuse galopperade. Kändes som han satt på jokern i leken, trots dödens…

      Blev ett par sexor och ett gäng femmor som tröst. Nästa gång…

Kommentera

