V75 Jägersro 5/4

Hemkommen efter en veckas tjänsteresa i Stockholm. Otroligt skönt att vara på hemmaplan och framför allt åter med familjen igen.

Nu dags för V75 på Jägersro!

Förra veckan var inlägget om omgången skapligt matigt, men denna vecka måste jag redan nu ursäkta mig med att tiden inte räcker till. Jag nöjer mig blott med att posta systemen. Dels är det andelsspelet Guldgrävaren, i vars rank man kan utläsa mitt tänk. Dels har jag ett chanssystem, vilket strider mot alla regler, då jag fläskar på med ett gäng tvåhästarslås. Herr Lindvall skulle få dåndimpen om han finge se detta… 😉

Nåväl, nog med tjafs, idag blir det quick ‘n’ ugly:

Guldgrävaren tippas åt Isabelles Spelbutik – matematiskt – 10 andelar
(Klicka på bilden för större version!)

v75-140405-guldgrävaren

Eget chanssystem – mot alla regler

v75-140405-chans

Nästa veckas V75 blir så klart med analys av loppen.

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Jägersro 5/4

  1. Vinnarskalle skriver:

    Ser spännande ut! Lycka till idag! 🙂

Kommentera

