Inga tankar – bara spel – V86

Slänger in ett spontant litet chanssystem på V86. Blev ett stundens infall, så jag tänker inte utveckla några tankar om kusarna.

v86-140219

Istället tänker jag nu sätta mig och lyssna igenom ett inspelat litet fikasamtal. Vem vet, om allt flyter på kanske jag redan ikväll hinner med att posta ett nytt inlägg, vilket jag hoppas ska falla flera på läppen. Jag vet att jag uppskattade denna lilla fikastund alldeles väldeliga och fick stifta närmare bekantskap med en travprofil som inte bara hyser stort kunnande utan även också visar sig inneha ett stort hjärta.

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inga tankar – bara spel – V86

  1. Raspberrybranch skriver:

    Ser fram mot inlägget, av en händelse har jag spelat ett mindre V86 system idag, var nog något år sen sist…våra spikbud är dock lite olika, lycka till!

Kommentera

