Sent postat – V75 Solvalla

Idag sov jag ikapp ett gäng timmar på förmiddagen, varför det här inlägget är lite sent. Spelstopp är redan passerat så det kanske inte är någon större vits med speltips, men vill ändock nämna 12 Maranello som jag tycker är ett av dagens roligaste streck. Visst, bakspår, men samtidigt 2640 på sig för att komma ikapp och förbi.

Marre då? Jo, jag har som bekant garderat denne senaste tiden och idag låter jag bli, även om jag inte är förtjust i idén. Tycker On Track Piraten är farlig emot, men visst, det var länge sedan denne fick några lopp i kroppen.

Nåväl, det blir ett kort inlägg denna vecka, vi går rakt på spelen. Har i sedvanlig ordning tippat andelsspelet ”Guldgrävar’n” åt Direkten i Tidaholm samt även ett litet chanssystem emot. Here goes:

V75-140111

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sent postat – V75 Solvalla

  1. Raspberrybranch skriver:

    Årets första sjua är bärgad. Får tacka för att du ledde in mig på jokersystemet. Systemen blir som sagt kraftfullare och man får råd med större ram när man värderar utgångar….Vaqueyras ny favorit häst:)

    • Jättekul, stort grattis! Visst är det så, mer bang for the buck, så länge utgångarna sitter.

      Själv grämde jag mig rejält över helgen som gick, då jag jag varit lite anti mot Marre länge nu, även om han vunnit senaste löpen innnan helgen. Jag har inte riktigt velat sälla mig till hyllokören då jag tycker han fått väl billiga lopp och inte heller mött något vidare motstånd då han tidigare vunnit. Valde dock denna gång att spika, mot bättre vetande, och mina misstankar samt farhågor besannades. Likväl spikade jag, mycket beroende på att Örjan sagt att han upplevt Marre som riktigt, riktigt bra. Får skylla sig själv när man låter sig påverkas. Fick nöja mig med sex rätt och några femmor istället. Next time…

      Återigen, stort grattis!

Kommentera

