Spontanspel i sista sekund – V86 9/10 Solvalla

Hade inte alls tänkt spela på trav idag. Men, då jag efter jobbet hade en travrelaterad mission och innan denna en kvart över, smet jag in till Robin och Bella på Samuelssons Tobak för att tjena-morsa och kolla läget. Det slutade med att jag och Robin snackade lite V86 före vi skiljdes åt och det sådde så klart ett litet frö…

När jag väl var klar med efterföljande sysslor vankades det inhandling av blöjor och allehanda varor en barnfamilj kan tänkas behöva. Väl hemkommen hade jag cirka en halvtimme, trekvart över för att se över startlistorna till kvällens V86:a och det är sålunda lite Lucky Luke över det hela, vi skjuter från höften då jag var tvungen att lämna in systemet någon minut i halv, utan att för den sakens skull känna mig riktigt så påläst vilket vore önskvärt.

v86-131009

 

Hade tidigare under dagen lite korrespondens med Timo gällande eftermiddagens travprojekt och nämnde då att någon eventuellt kommer synas i bloggen redan ikväll, gällande detta. Kan dock redan nu säga att det kommer krävas mer tid än så, men jag hoppas kunna återkomma i veckan eller under nästa.

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

