V75 Bergsåker 5/10

Senaste två veckorna har varit väldigt hektiska, såväl på jobbet som  i övrigt. Därav uteblir tyvärr analysen även denna vecka och jag får nöja mig med att blott posta systemen.

Jobbmässigt har jag en tämligen intensiv period framför mig, åtminstone närmsta veckorna. Självfallet kommer inte spelet eller systemen bli lidande, men vissa lördagar kommer analysen utebli. Redan i november tror jag dock på en något mindre intensiv period.

Däremot, vet redan nu att det kommer mer, förhoppningsvis intressant, läsning att förkovra sig i, inom kort, i bloggen. Med det sagt, veckans huvudsystem är Lilla Andelen, där min första spiktanke i söndags förra veckan var Lauriel Dag i sista. Loppet är tufft med flera emot, men det var första kusen som jag fastnade för. De tre första löpen har sina favoriter, men jag hoppas vi kan fälla åtminstone två av dem. Familjesystemet är raka motsatsen och utgår från att det blir så trist att vi får vinst med de mest betrodda initialt och att det sedan skräller på slutet. Men, som sagt, första känslan och förhoppningen är att det skräller rejält i början, därav är Lilla Andelen denna gång lite av ett TV-system.

Lilla Andelen tippas åt Samuelssons Tobak – 25 andelar
(KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE VERSION!)
v75-131005-Lilla-AndelenMinst en utgång av tre måste sitta för att ramen ska gälla:
V75-1: 4 Democrat
V75-2: 6 Finish Future
V75-3: 5 Nahar

SLÄKTSYSTEMET
(KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE VERSION!)
v75-131005-FamiljeMinst en utgång av tre måste sitta för att ramen ska gälla:
V75-5: 14 Hankypanky Pagan
V75-6: 9 Tyko Marje
V75-7: 10 Laurier Dag

(Attention: Frans, om du nu läser detta: Jag kontaktar dig i veckan som kommer, så snart jag fått ditt nummer av Bella. Ha en en trevlig helg!)

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Bergsåker 5/10

  1. Vinnarskalle skriver:

    Motspel deluxe! 😉 Stort lycka till idag!

    • Indeed! Blir ju lite så att största spelet för veckan måste föräras första tanken och känslan. Likväl, vinner favoriterna i början vill man ju inte göra identiska system, utan då istället kunna vara med på slutet. Ska strax in på din blogg! Tackar och önskar detsamma! 🙂

Kommentera

