Inför V75 Bollnäs

Lämnade in Lilla Andelen redan idag fredag vid 17-snåret och sålunda kan man hämta ut sin andel närhelst det passar under morgondagen. Det vankas fredagsmys här hemma med familjen så jag har inte tid ikväll att lägga ut vare sig systemen eller gå igenom tankarna inför morgondagens omgång, men de kommer upp imorgon strax innan lunchtid och spelstopp.

Varför i hela världen gör jag då detta inlägg, om jag ändå inte postar systemen eller förtäljer några tankar om morgondagens lopp? Jo, jag vet av erfarenhet att det brukar vara några hundra läsare på fredagskvällen och läser ni nu detta vet ni att det inte är någon idé att sitta och vänta eller trycka refresh under fredagskvällen. Gör något vettigt ikväll istället, ta en kall öl exempelvis, så ses vi imorgon… 😉

Kort kan dock sägas att det är nog första gången vi kör med två spikar i andelsspelet och därtill ”en av tre”.  Imorgon tippas dels jokersystemet tillika andelsspelet ”Lilla Andelen” åt Samuelssons Tobak, dels familjesystemet via V75Tillsammans. Båda systemen läggs som sagt upp i bloggen imorgon vid lunchsnåret.

Vill man ha koll på när jag lägger upp mina inlägg kan man med fördel nyttja mailing-funktionen nedan i wordpress alternativt lägga till mig på Twitter – då jag där alltid slänger ut en blänkare när ett nytt inlägg är postat.

Nu är det helg och dags att sälla sig till klichébilden av vad en småbarnsfamilj äter en fredagkväll…

taco-starobrno

Som sagt, systemen kommer upp imorgon. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

