V75 Jägersro 31/8

I helgen blir det hektiskt, och då tänker jag inte bara på allt skumpadrickande efter att sjuan suttit. Det vankas födelsedagskalas för lillknodden samt för undertecknad, så i helgen kommer tjocka släkten på en mindre baluns. Blott ett ynka år kvar, sedan fyller man gubbe på riktigt. Fy f*n, nu går det utför…

V75 då? Jo, med tanke på ovanstående är det lite ont om tid idag, så jag hinner väl inte plita ned tankar som jag tänkt om loppen utan vi nödgas gå rakt på systemen. Denna lördag är det såväl Lilla Andelen som Stora Andelen som tippas åt Samuelssons Tobak här i Tidaholm. Systemen ser ut som följer:

Stora Andelen – 10 andelar
(Vänsterklicka på bilden för större version!)
v75-130831 - Stora AndelenFör att systemramen ska gälla ska minst en utgång av tre sitta:
V75-1: 6 No Deal
V75-2: 1 Donttellmeanymore
V75-5: 5 Stylish Hanover

Lilla Andelen – 25 andelar
(Vänsterklicka på bilden för större version!)
v75-130831 - Lilla AndelenFör att systemramen ska gälla ska minst en utgång av tre sitta:
V75-4: 9 Leonas Kaiser
V75-5: 5 Stylish Hanover
V75-6: 3 Alamo Boko

Ska bli en spännande omgång och jag hoppas vi får korka upp skumpan lite senare. Ikväll känns det extra kul då jag har fyra system att falla tillbaka på, detta då Isabelle och Robin bjussade på två andelar i två andra system som de tippat själva, som födelsedagspresent. Man bockar och bugar! Jag menar, hur ska man kunna undgå att bli miljonär en dag som denna?

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till V75 Jägersro 31/8

  1. Bättre sent än aldrig! Har målat hela dagen och precis kommit in. Har inte hunnit läsa igenom dina system, men dom brukar vara bra så jag säger bara: Lycka till! 🙂

  2. Vinnarskalle skriver:

    Hej, upptäckte att jag tydligen var inloggad som ”skonsbergs salonger” när jag kommenterade förut! Det är en blogg jag hjälper till att underhålla och tydligen var jag inloggad enligt WordPress…

Kommentera

