V75 Sent omsider – Ahlsell Legends

Å ena sidan är jag proppmätt vad gäller extra V75-omgångar, å andra sidan bjuder kvällen på förbaskat trevliga lopp med såväl toppkuskar som -kusar. Dagens inlägg är av det senare slaget då jag varit upptagen med trädgårdsbestyr mest hela dagen. Eller ja, åtminstone halva dagen, då lilla draken anser undertecknad har en dygnsrytm värdig vilken finnig tonåring som helst. Men, jag har semester – I’m worth it!

Nåväl, trav ja. Jag lämnade in ett jokersystem och ett litet matematiskt vid 18-snåret men hann inte lägga ut några rader om det här, då andra sysslor hade företräde. Eftersom detta skrivs efter spelstopp nämner jag inte något om loppen idag då det uppenbarligen inte är någon vits med tips i efterhand, utan nöjer mig med att posta systemen. Själv tänker jag glo på loppen lite senare ikväll på ATG Play.

v75-130814-jokerMinst två utgångar av totalt fem ska sitta, för att ramen ovan ska gälla:
V75-2: 3 New Line
V75-5: 5 O.U. Glide samt 9 Love ‘n’ Hate
V75-6: 5 Indigious
V75-7: 1 Occhione Jet

v75-130814-matemat

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

