Ville flyttar söderut

Rackarns! Så nära sju rätt i helgen. Tidigare i veckan var Beatasine ett av mina tidiga streck på systemet, men tyvärr fick hon stryka på foten då Takters styrning var en skräll jag trodde hårt på och man dessutom fick kraftiga varningar på Donnan. Veckans misstag att plocka bort Erik då jag där torskade sjuan och fick nöja mig med sex rätt på Solvallas V75. Givetvis satt han som förstereserv istället samt var med på back-up-systemet. Känns det igen? 🙂

v75-130216-resultat

Hoppas några av er fick nytta av mina skrällvarningar i lördags. Såväl tipset om 11 Tambur (V-odds 21,44) som 11 Alvena Nonstop (V-odds 10,85) satt som en smäck. Som sagt, trist för egen del att sätta två spikar samt två skrällar i samma omgång och sedan torska på ren dumhet i sjätte avdelningen.

Vi avslutar med en trevlig nyhet gällande Stig H:s stall, där det visar sig att Ville Karhulati får jobbet som försteman hos legendaren. Lycka till Ville! Tror han fixar biffen med bravur.

Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

