V75 Färjestad 2/2 – långt i förväg…

Howdy folks!

Ännu en vecka där jag nödgas spela alltför långt i förväg. Det vankas ånyo tjänsteresa, men den här gången ska det flygas utrikes några dagar, varför jag inte kan lita på att jag har tid under lördagen att sitta i lugn och ro och lämna in travet. Kommer sakna familjen som en toking, men vet att de kommer få besök av svärmor och svägerska så det kommer vara fullt hus när jag är borta, känns tryggt.

Jag borde börja packa per omgående, då jag åker inatt, så det här inlägget blir quick ‘n’ ugly. På V75 på Färjestads travbana kör jag två matematiska system, sålunda inget joker denna vecka. Däremot nästa vecka är det dags för andelsspel samt jokersystem för Samuelssons Tobak i Tidaholm igen, då ska vi ta dem, om vi inte gör det redan denna helg. Systemen denna vecka ser ut som följer:

v75-130202

Nu tar vi dem! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till V75 Färjestad 2/2 – långt i förväg…

  1. Vinnarskalle skriver:

    Lycka till idag! Nu tar vi dom!

Kommentera

