V75 Halmstad 26/1

Tjänsteresa incoming varför jag nödgas lämna in ett system redan idag. Är väl inte alls särdeles förtjust i att lira så här tidigt, men nöden har ingen lag. Har ikväll lämnat in ett tiny jokersystem med tre utgångar, en måste sitta för att ramen ska gälla. Ni ser vilka de är på strecken, men det är för kännedom i V75-1, V75-2 samt V75-5. Har spik i lärlingsloppet och det känns inte optimalt på något vis. Optimalt vore väl att ha med Gambrinus, Jitanes, Stensro och Rockefeller också i samma lopp, men nu fick det bli spik här. Systemet ser ut som följer, men det är inte alls omöjligt att jag lämnar in ett litet matematiskt från mobilen på lördag, om tid finnes. Time will tell…

v75-joker-130126

Pokern då? Jodå, lirade Snik-Djupen igårkväll och det blev ånyo finalbord och prispeng medelst en fjärdeplats, men jag föll på eget grepp. Satt egentligen ganska bra till och hade känning på första- eller andraplats, som det kändes. Men, då jag satt på stora mörken och tilläts check till flopp, i en hand jag egentligen tänkt slänga, fick jag träff och lurades med i egen girighet. Trodde fi som satt på knappen skulle stjäla, men han hade träffat med en skräphand, som likväl slog min på taffsen.  Jag borde nog hoppa i kojs alldeles strax. Vi knoppar av med Social Distortion, igen – Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till V75 Halmstad 26/1

  1. Vinnarskalle skriver:

    Lycka till idag! Jag inser nu vilken galen spik jag har i andra avdelningen… 😉

  2. Tackar, sent omsider! Nyss hemkommen från några dagars frånvaro pga tjänsteresa. Din spik var ju alldeles lysande! 🙂

  3. Vinnarskalle skriver:

    Ingves styrning var verkligen iskall. Jag gav upp hoppet då han valde fjärde invändigt och svor över min idiotiska spik! Men ibland har man tydligen tur… Fast inte tillräckligt för sju rätt tyvärr! Hästen jag föll på var givetvis första reserv…

Kommentera

