V75 Åby 12/1

Idag var jag ute i god tid, jag satte mig ner vid burken en timma före spelstopp och skulle just börja plita ner dagens inlägg. Men, då kom det en liten junior som skulle nattas. Nattandet gick kalas, så kalas att jag själv somnade och vaknade alldeles nyss…

Nåväl, trav var det ja. Förra veckan satt alla hästarna inom ramen, men tyvärr fick jag bara in en utgång, så det blev några sexor istället för sju rätt. Vi tar sjuan idag istället och då med lite bättre vinstutdelning. Kör två system idag, ett spiklöst joker och ett matematiskt vid sidan om. På jokersystemet har jag fem utgångar i totalt fyra lopp, två av dem måste sitta för att ramen ska gälla. Ni ser vilka på strecken. Here goes:

Tryck på bilden för större version.

Tryck på bilden för större version.

v75-matemat-130112

Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till V75 Åby 12/1

  1. Vinnarskalle skriver:

    Sjusovare där! Började nästan undra lite var du höll hus! 😉
    Riktigt nära för oss båda förra helgen, så nu tar vi dem… Lycka till idag!

  2. Niclas skriver:

    Dessa jävla reserver… Synd, det var ju ruggigt nära men ändå inte…Snart lossnar det rejält!

Kommentera

