V75 Solvalla 17/11

I tidigare inlägg har jag gått igenom spontana tankar över startlistorna och kusarna jag funderat på. Det har funnits flera spikaspiranter, men tidigt bestämde jag mig för att spika Opportunity med Takter i V75-5 samt Aristocat Boko med Jorma i V75-7.

Så hände det. Natten mellan fredagen och lördagen vände jag helt, detta då jag tidigare på kvällen fått avgörande info om två andra kusar. Återstår att se om jag nu fällde krokben för mig själv, eller om denna förändring var till det bättre. Jag pratar då om de två spikarna i systemet till Sportsvenssons V75-tävling. Det har varit en kul samt tät tävling och ikväll avgörs denna ”säsong 2”.  Vid sidan om ovan nämnda system har jag även VM-systemet samt ett litet extra system. Sålunda vare sig några större system eller jokersystem ikväll. Men, vi närmar oss startskottet för andelssystemet jag ska tippa för Samuelssons Tobak / Direkten Tidaholm på V75 1/12.

Nu är familjen ”fulltalig” igen, så nu ska jag hoppa in i duschen för att därefter vara ”svag i sinnet” och inhandla skräpmat. Lycka till ikväll! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till V75 Solvalla 17/11

  1. Niclas skriver:

    Stort grattis till segern i SportSvenssons V75-tävling! Riktigt starkt jobbat, och jättekul att du vann:)

  2. Penny skriver:

    Visste väl att du skulle vinna tävlingen…! Grattis så mycket!! 🙂

Kommentera

