Fel utseende – en spelares klagan…

Är det ok om jag får gnälla lite, lite patetiskt loser-aktigt, så där?

Det är ju tyvärr inte så här det ska se ut, när man har ”alla rätt” på kupongen…

Tycker mig ha hamnat i en förbannelse, reservträsket, helt enkelt. Händer lite för ofta nu. Jag ska härda ut under tävlingstiden, sedan blir det till att återgå till jokersystemet känns det som.  Funderar på att lira mindre matematiska system tre gånger i månaden, för att en gång i månaden köra ett större jokersystem. Det senare möjligen i andelsform för att kunna komma upp några tusen i insats. Det tär på psyket att hela tiden vara nära, dvs uttagningsmässigt av hästar, men ändå inte nå hela vägen fram.

Vad som grämer mig mest är emellertid att min första spik tidigt i veckan var Stormysky med Adielsson i sjätte. Dock, efter att all info man anskaffat sig i veckan fick Erik stryka på foten och två andra kusar kom före på lappen. Voi, voi!

Så, nu har jag fått gnälla och lätta på trycket, nu mår jag bättre… 😉

Jaja, det kommer en ny lördag… Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fel utseende – en spelares klagan…

  1. Vinnarskalle skriver:

    Ha, ha! Ja, då våra kuponger var ovanligt lika för dagen så kan jag inte annat än instämma i din klagosång. Hade också ”alla kusar på kupongen”… Vi får ladda om och sätta dem på de rätta platserna nästa helg! 🙂

Kommentera

