V75 Bergsåker 21/1

Se där ja, då var systemen inlämnade. Nu återstår blott att invänta miljonerna. 🙂

I sista sekund gjordes de obligatoriska ändringarna. Just a Little Spot med Sören adderades i andra löpet samt Ekets Patrik fick stryka på foten mot Beckman, då den senare orsakat mig mycket vånda senaste dygnet. Vidare hade jag på mitt större backup-system tänkt gardera El Sueco, men då dagens värmning tydligen var enastående spikade jag El Sueco på samtliga kuponger. Tanken var annars att på ”mellansystemet” gardera upp med Kihlströms styrning. Tiden får utvisa om jag gjorde rätt, fel eller om det saknade betydelse helt. Det kanske blir helt andra kusar som föräras svavelosande ramsor…

Idag kör vi tre system, ett jokersystem och två matematiska. Jokersystemet har två spikar samt fyra utgångar, varav en måste sitta. (Ja, jag har börjat bli soft på reduceringen senaste tiden…) Here goes:

Tryck på bilden för större version

Tryck på bilden för större version

De små matematiska systemen ser ut som följer:

Jag hoppas verkligen Paula har fel, särskilt då jag spikat El Sueco på samtliga kuponger. Nu kör vi! Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till V75 Bergsåker 21/1

  1. Vinnarskalle skriver:

    Jag känner samma som dig ang. El Sueco. Spets & slut? Lycka till idag! 🙂

Kommentera

