V75-system Eskilstuna 5/11

Visst kan det alltid bli pengar på V75, dock brukar det ofta bli dåligt betalt på E-tuna då BC-finalerna etc går. Därav kör vi denna vecka mycket mindre insatser än brukligt och kör istället flera mindre system.

Nu kommer såväl Nicke som Jörgen flina åt mig, men ja, det blev två system till idag. Dock, det är microsystem, ett på 24 och ett på fyra rader, så jag hoppas mäkta med det… 😉

Ja, den uppmärksamme har rätt i att jag photoshoppat bort kvitto-nr.

Givna på årets önskelista: Eldkvarns nya samt boken om Zlatan, trots att jag inte är någon fotbollsfantast.

Vi avslutar med lite 80-talsnördvarning – Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till V75-system Eskilstuna 5/11

  1. Vinnarskalle skriver:

    Utanför trav och angående böcker…
    Högst på min önskelista är givetvis boken om Steve Jobs. Aldrig har väl svärföräldrar mm haft en enklare present till mig, som haft Mac sedan världen var svartvit nästan…. 😉

  2. Vinnarskalle skriver:

    Grattis till 12 000-någonting-platsen! Jo, jag har faktiskt lyckats snokat fram dig i VM-listan! 😉
    Själv backade jag nästan tusen placeringar pga kvällens missflyt, så nu är det ännu brantare uppförsbacke som gäller! Fy fan, vad har jag gett mig in på! ;-(

    P.S: vill du vara superanonym eller får jag kalla dig vid namn i bloggen?

Kommentera

