V75 Jägersro – VM i V75

Det blir en kort uppdatering idag, då jag har lite tidsbrist. Måhända återkommer jag senare under kvällen, efter dagens omgång. Vi går direkt till mitt första system, vilket blev dubbelt så stort som beräknat då jag inte vågade lämna Saston själv på kupongen, utan absolut vill ha med New Line med Uhrberg. Saston och Velten med Örjan var annars mina två spikar i omgången på stora systemet. Stora systemet blev tillika ett Jokersystem igen istället för matematiskt. Under stora systemet kommer omgångens 192-raders VM i V75-system. Here goes: (I Jokersystemet är det tre utgångar, krav på minst en.)

VM i V75-systemet
* systemet borttaget i efterhand *

Som sagt, har ont om tid. Men kort om VM så chansspikar jag i fjärde med Fille Jubb och Takter samt har garderat upp Saston med New Line även här. Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

