Lucky Luke-system – V64

Det är sällsynt att jag lirar V64, på onsdagar. Ja, det är faktiskt sällsynt att jag över huvudtaget lirar annat travspel än just V75 på lördagar. Men, idag föll andan på när jag kom hem från jobbet och jag bestämde mig för att göra ett system på ”skoj”. Jag har inte alls läst på som brukligt är, utan skjuter lite från höften och har blott ögnat igenom startlistorna samt gett systemet tio minuter av min tid. (Till skillnad från V75-spelen där man börjar läsa på redan på måndagen och när lördagen samt inlämningsdags kommer är det inte ovanligt att man spenderat allt från tre till åtta timmar på systemet under veckans gång.)

Sålunda, idag fick blott intuitionen och känslan få företräde framför faktagrävande och systemet inför Jackpott-V64:an ser ut som följer:

Solvalla V64 – 19/10 (396 rader)
V64-1: 2. Hard Livin
V64-2: 7. Fantoccini
V64-3: 1, 3, 6, 12
V64-4: 9, 10, 11
V64-5: 1, 2, 5
V64-6: Alla

Tio miljoner skulle smaka fågel, i väntan på de femtio till helgen! =) Enjoy!

Om generationxpunktse

Intressen: Poker, trav, mörk lagrad rom, single-malt-whisky, musik & litteratur samt en hel del annat.
Det här inlägget postades i Om allt och inget och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lucky Luke-system – V64

  1. Vinnarskalle skriver:

    Lycka till! Ja, kan bli tufft att hinna göra av med tio miljoner innan ”påfyllning” på lördag! 😉

Kommentera

